05 listopada 2012

Najprostsze ćwiczenia na POŚLADKI





Jak wiecie z poprzedniej notki, bardzo zależy mi na poprawie wyglądu pupy. Nie lubię swojego cellulitu, skóra mogłaby być bardziej napięta, mięśnie mocniejsze, żeby tyłek nie był za kilka lat jeszcze bardziej sflaczały. Dlatego postanowiłam poświęcić tej części ciała więcej uwagi. Podzielę się z wami tym, co udało mi się wyczytać w internecie.






Jedno z najlepszych i najprostszych ćwiczeń to tzw SQUAT (z ang.: kucać,przykucać).
Jak prawidłowo go wykonać? 

Najważniejsze jest, aby podczas tej pozycji nasze kolana były na równi z palcami stóp. Na obrazku powyżej widać, jak dużo mięśni angażujemy podczas wykonywania tej pozycji.


Urozmaicony squat:


Kolejnym ćwiczeniem będzie moje ulubione:
Tutaj widzimy, że pracują nie tylko pośladki, ale też wewnętrzna strona ud.

Kolejnym prostym sposobem na jędrne pośladki jest jak najczęstsze napinane ich. Możemy robić to  dosłownie wszędzie: stojąc w kolejce czy nawet siedząc przed komputerem. 

W tym miesiącu szczególną uwagę będę przywiązywać do pupy, squaty postaram się wykonywać codziennie, nawet, jeśli tego dnia nie będę planowała treningu. Wykonanie ich to tylko parę minut, a przynosi to super efekty. 

8 komentarzy:

  1. super trening :) pośladki.. moje ulubione partie ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie proste a dają rezultaty;)

    OdpowiedzUsuń
  3. heheheehe to ostatnie przypomina nieco siusiającego pieska ;D
    ale zapewne jest skuteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie o tym samym pomyślałam, hahaha :D ale działa, potwierdzam, tyłek i uda po tym mocno bolą

      Usuń
  4. uwielbiam sikającego pieska :D też muszę popracować nad pośladkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przysiady to świetne ćwiczenie na uda i pośladki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy zaczęłam robić squat challenge to w połowie gdy dochodziłam do ok. 70 przysiadow na dzień mój przyjaciel, który zna się na ćwiczeniach, odradzil mi robienia przysiadow. Owszem bardzo dobrze działają na pośladki, lecz bardzo powiększają uda. Z własnego doświadczenia polecam więcej ćwiczeń "pieskow" po 2 serie 2 razy w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do przysiadów, zależy jak je wykonujesz, jeżeli blisko kolana to owszem mięśnie się rozbudują :)

      Usuń