30 grudnia 2012

Jaką wybrać muzykę do ćwiczeń?



We wrześniu opublikowałam na blogu listę moich ulubionych utworów do ćwiczeń - post ten znajdziecie TUTAJ. TLista od ostatniego czasu prawie się nie zmieniła, doszło do niej jedynie parę utworów Rihanny z jej nowej płyty - "Unapologetic". Jak pisałam we wrześniowym poście, na "co dzień" (lub dla przyjemności) słucham zupełnie innej muzyki. Jednak do ćwiczeń potrzebuję czegoś bardzo rytmicznego i popowego.

Czasami mam ochotę na zmiany, bo jak długo można robić squaty do tych samych piosenek? ;)
Wtedy wybieram moje ulubione, internetowe "wspomagacze muzyczne", wpisuję w wyszukiwarkę słowa "fitness", "workout" lub "energetic" i już mogę ćwiczyć do nowych, nieznanych wcześniej utworów.





Tuba.Fm znajdziemy tu nie tylko muzykę do fitnessu, ale także wszystkie inne stacje radiowe, których nie potrafimy złapać np. w samochodzie
Stereomood, czyli prawdopodobnie jedyna strona internetowa, która dobiera muzykę odpowiednią do naszego nastroju - wystarczy wpisać w wyszukiwarkę, jakie jest nasze samopoczucie (szczęśliwy, zły, zakochany - do wszystkiego znajdziemy pasujące utwory)
8tracks, gdzie użytkownicy tworzą swoje własne playlisty, możemy skorzystać lub podzielić się z innymi ulubionymi utworami


4 komentarze:

  1. zawsze miałam problem z muzyką do ćwiczę, gdzie jej szukać gdy aktualne kawałki się znudziły:) hmyy bardzo fajna stronka z tym samopoczuciem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo dzięki, właśnie szukałam czegoś takiego. Ja do każdego biegu muszę sobie zmieniać muzykę, bo inaczej się nudzę i ostatnio już nie miałam co wrzucać do swojej playlisty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też tak mam... Na co dzień słucham czegoś zupełnie innego, ale do ćwiczeń potrzebuję przede wszystkim pozytywnej rytmicznej muzyki :)))

    Dzięki za linki - tuba.fm znam, ale o stereomood nie słyszałam w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się dobrze ćwiczy przy muzyce typu:

    http://www.youtube.com/watch?v=JqlkO6SKNNo&list=PLYa5g0T9NUS8iQKqe63MU8Z6uf5nTandm

    Natomiast do czegoś intensywnego polecam meta i folk metal.
    Jeżdżę przy tym na rowerze i mam wtedy lepsze osiągi.

    Np. Sabaton, albo Ensiferum

    http://www.youtube.com/watch?v=iZjIEodvyHg&list=PLYa5g0T9NUS9RcK-x7Cv-EPCl4FaIidtL

    OdpowiedzUsuń